icon-search

Saya perlukan REJURAN yang mana?

JENIS-JENIS  injectable REJURAN

JENIS-JENIS REJURAN 


Jika anda 'google' atau pergi dapatkan nasihat berkenaan rawatan  Rejuran, terdapat beberapa jenis rejuran yang ada untuk tujuan yang berbeza.

Apa yang berbeza? Kenapa berbeza- beza? Saya perlukan Rejuran yang mana???



  1. REJURAN HEALER


mengandungi: Polinukleotida (PN)


Rejuran Healer membantu dalam penjanaan semula dan penyembuhan kulit. Ia menjana semula sel-sel kulit dari dalam dan merupakan "penyembuh konsep baharu untuk kulit anda" yang mencipta kecantikan sebenar dengan menghantar serpihan DNA biokompatibel tinggi kepada badan kita. Penyembuh Rejuran bertujuan untuk memperbaiki keadaan biologi kulit yang rosak dari dalam. Ini bagus untuk meningkatkan tona dan keanjalan kulit, menghasilkan kulit yang lebih licin dan tegang. Oleh itu, Rejuran Healer sangat bagus untuk keremajaan dan penjanaan semula kulit.


PDRN/PN dalam Rejuran Healer merangsang pengeluaran fibroblas yang seterusnya menggalakkan pertumbuhan sel. Ini membantu untuk revitalisasi semula kulit melalui peningkatan pengeluaran kolagen. Dengan peningkatan pengeluaran kolagen, dapat menganjalkan kulit. Ini seterusnya mengurangkan garis-garis halus dan kedutan apabila kualiti kulit bertambah baik.


Sifat anti-radang dalam Rejuran PDRN/PN juga membantu dalam penyembuhan kulit yang rosak.

Biasanya perubahan boleh dilihat 3-4 minggu selepas sesi pertama.

Adalah disyorkan untuk melakukan 3 sesi Rejuran, dilakukan sekali setiap 3-4 minggu. Untuk kulit yang lebih tua atau kulit yang memerlukan lebih banyak pembaikan, 4-6 sesi mungkin diperlukan.

Seterusnya, sesi REJURAN boleh dilakukan sekali setiap 6- 9 bulan.

“Rejuran Healer” diberikan melalui suntikan kecil kecil ke seluruh kulit. Ini boleh mengakibatkan benjolan kecil yang bertahan 1-2 hari dan kesan jarum yang bertahan sehingga 2-7 hari.

 

  1. REJURAN S

 

Mengandungi kepekatan Polinukleotida (PN) yang lebih tinggi

 

Rejuran S mempunyai kepekatan PDRN/PN yang lebih tinggi dan mempunyai kelikatan yang lebih tebal berbanding Rejuran Hb dan Rejuran Healer. PN pekat menggalakkan dan meningkatkan penyembuhan tisu parut jerawat dan membantu mengisi kekok pada parut dan melicinkan tisu kulit

 

Rejuran S mempunyai kepekatan PDRN/PN yang lebih tinggi dan mempunyai kelikatan yang lebih tebal berbanding Rejuran Hb dan Rejuran Healer. PN pekat menggalakkan dan meningkatkan penyembuhan tisu, parut jerawat dan membantu mengisi lekuk pada parut dan melicinkan tisu kulit

 

 

Jenis Kulit: Terutamanya untuk rawatan parut jerawat.

 

Adalah disyorkan untuk mempunyai sekurang-kurangnya 3-4 sesi Rejuran S, setiap satu dilakukan 1 bulan. Rejuran S disuntik tepat di bawah permukaan parut jerawat, Rejuran S akan membaiki kulit di lokasi yang tepat di mana ia diperlukan melalui penghasilan kolagen. Hasilnya adalah parut jerawat yang lebih licin, dan menjadi kurang dengan setiap rawatan berikutnya. Sama seperti Rejuran Healer, ia mengambil masa 3-4 minggu untuk hasil dapat dilihat.

 

Sedikit kesan jarum atau benjolan boleh dijangka selepas prosedur yang mungkin berlangsung 2-7 hari.

 

 

  1. REJURAN I

 

Mengandungi polinukelotida (PN) kepekatan rendah

 

Rejuran i (mata) adalah bentuk Rejuran Healer yang lebih cair, yang bermaksud ia boleh digunakan dengan lebih selamat pada kulit yang nipis (terutama di sekitar mata) tanpa menyebabkan ketulan dan benjolan.

 

Rejuran i berguna khususnya dalam mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan di sekeliling mata, penampilan kantung mata dan lingkaran hitam

 

Dalam kajian klinikal yang dilakukan, kedutan dan garis halus di sekeliling mata dilihat menjadi kurang selepas 4 rawatan dalam 94% pesakit yang menjalani rawatan.

 

 

  1. REJURAN HB

 

Mengandung  Polinukleotida (PN) dan Asid Hyaluronik (HA)

 

Tidak seperti “skin booster” lain, Rejuran Hb ialah gabungan ekstrak polinukleotida yang diperoleh daripada DNA Salmon dan Asid Hyaluronik. Ia berfungsi serentak untuk membaiki dan menghidratkan kulit. Rejuran Hb mampu meningkatkan tona dan keanjalan kulit, memberikan kulit yang lebih licin, tegang dan penghidratan yang mendalam.

 

Beberapa keputusan dari Rejuran Hb boleh dilihat sedikit lebih awal kerana kesan asid Hyaluronic. Biasanya disyorkan untuk melakukan 3 sesi Rejuran Hb, dilakukan sekali setiap 3-4 minggu untuk hasil terbaik. Untuk sesi penjagaan  boleh dilakukan sekali setiap 6- 9 bulan.

 

Rejuran Hb diberi melalui suntikan kecil ke seluruh kulit. Ini boleh mengakibatkan benjolan kecil yang berlangsung 1-2 hari dan tanda jarum yang bertahan 2-7 hari.




Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping